اصفهان در مسیر توسعه بازاریابی گردشگری با بهره‌گیری از هوش مصنوعی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از ارائه بستر بازاریابی هوشمند گردشگری با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی و با مشارکت شبکه گردشگری مسافریار خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، امروز ۲۱ آبان ماه، امیر کرم‌زاده در حاشیه برگزاری نمایشگاه اتوکام اصفهان گفت: به‌منظور توسعه بازاریابی دیجیتال گردشگری اصفهان، بستر بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر هوش مصنوعی با همکاری شبکه گردشگری مسافریار در اختیار شرکت‌های فناور قرار گرفت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان با اشاره به‌ضرورت به‌کارگیری فناوری‌های نوین در صنعت گردشگری، ادامه داد: برای رشد و توسعه این صنعت باید همانند کشورهای پیشرفته از تکنولوژی‌های روز بهره بگیریم. در گام نخست، با جمع‌آوری و تحلیل داده‌ها توسط سامانه هوش مصنوعی مسافریار، امکان هدف‌گذاری دقیق‌تر در بازاریابی گردشگری فراهم‌شده است.

کرم‌زاده افزود: با این اقدام، زمینه برای حضور و فعالیت شرکت‌های فناور علاقه‌مند به حوزه گردشگری و صنایع‌دستی فراهم می‌شود تا بتوانند با سرعت و دقت بیشتری در مسیر بازاریابی هوشمند و توسعه خدمات گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان گام بردارند.

او در پایان با اشاره به تأکید استاندار اصفهان بر گردشگری به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی استان، تأکید کرد: در آینده نزدیک، با هم‌افزایی میان بخش‌های مختلف و استفاده از ظرفیت فناوری‌های نو، شاهد تحولی جدی در بازاریابی و مدیریت مقصدهای گردشگری اصفهان خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1404082101492
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha